چه مدت برای درمان گلومرولونفریت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عامل اول به علت گلومرولونفریت استچه مدت برای درمان گلومرولونفریت

چه مدت برای درمان گلومرولونفریت نیز گلومرولونفریت نفریت، که به نفریت حاد و نفریت مزمن تقسیم نامیده می شود. به عنوان یک بیماری شایع کلیوی، گلومرولونفریت توسط تورم، پروتئینوری، فشار خون بالا، کم خونی، و غیره مشخص بنابراین، چه مدت برای درمان گلومرولونفریت؟

چه بر طول مدت درمان بیماران؟

عامل اول به علت گلومرولونفریت است. در درمانگاه، بسیاری از شرایط می تواند گلومرولونفریت FSGS، دیابت، فشار خون بالا، اختلال متابولیک، اختلال ایمنی بدن به عفونت شوند. فقط به علت زمینه ای تعیین پیش آگهی و درمان خروجی بیماران.

عامل دوم وضعیت پزشکی از بیماران است. طرح درمان به شدت و میزان آسیب کلیه بستگی دارد. شرایط کلی از بیماران مبتلا به بیماری جدی ترین، مدت زمان طولانی از درمان است.

عامل سوم برنامه از رژیم غذایی و شیوه زندگی بیماران است.برنامه رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی می تواند کمک به حفظ اثر درمان پزشکی به منظور کوتاه درمان بیماران. در مقابل، غذا خوردن و عادات سبک زندگی ناسالم می تواند وضعیت بیماران مبتلا به بیماری به راحتی بدتر کند.

چه مدت می تواند گلومرولونفریت درمان؟

اگر بیماران نفریت توسط MCD ایجاد می شود، می تواند بهبودی کامل در چهار ماه به دست آورند. اگر به FSGS نسبت داده، طول مدت درمان ممکن است در مورد 5-9 ماه می باشد. از این نقطه، ما می دانیم گلومرولونفریت بیماران مدت زمان تغییرات درمان از فردی به فرد. در برخی از موارد، بیماران بهبودی بالینی هرگز به طور کامل، گلومرولونفریت و نارسایی کلیه پیشرفت به تدریج.

چه کاری می تواند ما را به بهبود پیش آگهی این بیماران؟

مهم این است که برای انتخاب طرح درمان مناسب است. اگر بیماران می خواهید برای بهبود سلامت خود و درمان بیماری کلیه خود را از ریشه، باید برخی از درمان های سیستمیک را و یک برنامه رژیم غذایی و سبک زندگی علمی را دنبال کنید. علاوه بر این استروئید و داروهای سرکوب کننده ایمنی، برخی از درمان های جایگزین که اثرات بالینی آشکار به دست آمده هنوز هم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها و یا طرح درمان های فردی، خوش آمدید به دکتر آنلاین مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: